We Loves Selena Gomez

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av We Loves Selena Gomez - 11 februari 2012 14:31

Selena ersätter Miley Cyrus i filmen.


 

Av We Loves Selena Gomez - 11 februari 2012 14:25

Tu:

    

Bravo Nr.06

   

Bravo Nr.07

    

Yeah Nr.3

    

Popcorn Nr.3

  

Hey Nr.3

   

TodaTeen:

     



-gomezz


 

Av We Loves Selena Gomez - 11 februari 2012 14:22

Aw, Sel<3 Love you :)


-gomezz

Av We Loves Selena Gomez - 11 februari 2012 13:45

 

Selena gjorde nyligen en intervju med tidningen Clarin för Argentina och pratade lite om hennes Disney serie.



Så här sa dem:

Journalist: Du kommer att sakna din serie på Disney Channel?

Selena: "Naturligtvis kommer det att bli mycket svårt. Jag kommer att sakna dem, men jag kommer att


fortsätta att upprätthålla min relation med dem. Disney är min familj. Jag gav allt jag älskar, jag ska hålla kontakt

med kanalen. Nu måste jag bevisa mig i andra områden."

Journalist: Är du redo för fans som kan ha sina upp-och nedgångar, som hände med Britney Spears, Miley


Cyrus och andra Disney gamla tjejer?

Selena: "Jag är lite rädd för att lämna kanalen för att ta hand om mitt liv. Men det gäller att veta vem jag är och

njuta. Jag har inga garantier, men jag gillar utmaningen."

Journalist: För att fira Vanity Fair har det påverkat dig med din röda vackra klänning från Dolce & Gabbana.


Gillar du den klädlinjen?

Selena: "Nej, ingenting att se. När jag går till de röda mattorna har jag ett par människor som arbetar med mig. 


Jag säger att jag vill bära lila idag och det får mig att göra något stort. Min linje är mer som jag använder dagligen 

i mitt skåp. Det är klassiska kläder, enkla och billiga så att mina fans kan adiquirí dem."

Journalist: Hur var det att umgås (med Justin), på Oscar natten?


Selena: "Jag tillbringade större delen av fångandet natten fanns för det fanns då många kända skådespelare och


jag skämdes så. Jag fångade upp med Reese Witherspoon: Hon är så vackert ... Jag är super gnällig och nästan

fick en hjärtattack när jag såg henne."

Journalist: Vill du vara där en dag som en Oscar nominerad?

Selena: "Vad jag vill mest är att vinna en Oscar! Nu börjar en filmkarriär och jag vill prova allt, olika roller, nya

utmaningar."

Selena: "Jag vill att mina fans ska veta att jag inte är perfekt och jag kan ha fel. Jag gör misstag eftersom jag


är ung, jag behåller dem eftersom de bara är för mig."


-selenaforever































Av We Loves Selena Gomez - 11 februari 2012 11:09

    


-selenagomezdaily





Av We Loves Selena Gomez - 11 februari 2012 10:59

"Spring Breakers" skulle börja i februari, men det är information som de kommer att skjutas upp!

början av mars och kommer att påga fram till april. Filmen kommer att skjutas upp i St Petersburg (Florida).

Dessutom vet vi att karaktären han skildrar i Selena, hon heter Faith

Längtar efter att få se filmen!



-sellyg92  

Av We Loves Selena Gomez - 11 februari 2012 10:52

 

Som ni märker så var Selena väldigt känslosam. Lokala fans har berättat att hon stannade under Hit The Lights för att

gråta, eftersom hon var så upphetsad och för att hon för att hon inte kunde sjunga sitt bästa eftersom att hon var sjuk!

Man ser att hon är sjuk!


bild: selenagoomezz

   

Translate the blog

Who Selena?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (19 år)

Föräldrar: Ricardo Gomez & Mandy Teefy

Pojkvän: Justin Bieber 

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

           

Fråga mig

53 besvarade frågor

Sedan 9 februari 2012

free counters

Omröstning

Vilken artist är bäst?
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Demi Lovato
 Justin Bieber

Sök i bloggen

Kategorier

Projekt

Ramona & Beezus

Typ: Film

Roll: Beatrice Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

 

Monte Carlo

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

 

Projekt prinsessa

Typ: Film

Roll: Carter Mason 

Släpptes: 26 juni 2009

 

Wizard Of Waverly Place

Typ: Serie

Roll: Alex Russo

År: 2007-2011

 

Another Cinderella Story

Typ: Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 12 oktober 2008

   

Kiss & Tell

Typ: CD

Singlar: Falling Down och Kiss & Tell

Släpptes: 29 september 2009

 

A Year Wihtout Rain

Typ: CD

Singlar: Round & Round och A Year Without Rain

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

Typ: CD

Singlar: Who Says, Love you like a love song, Bang Bang Bang och Hit The Lights

Släpptes: 28 juni 2011 

 

Dream Out Loud

 

Typ: Klädlinje

Säljs på: kmart.com 

 

Kiss & Tell

kiss & tell

I won't apologize

falling down

I promise you

crush

naturally

the way I loved you

more

as a blonde

I don't miss you at all

stop & erase

tell me something i don't know

naturally - remix 

 

A Year Without Rain

 round & round

a year without rain

naturally

rock god

off the chain

summer's not hot

intution - ft. eric bellinger

spotlight

ghost of you

sick of you

live likes there tomorrow

 

When The Sun Goes Down

love you like a love song

bang bang bang

who says

we own the night

hit the lights

whiplash

when the sun goes down

my dilemma

spansk version av who says 

Länkbyten

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Skriv gärna i gästboken :)

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards