We Loves Selena Gomez

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av We Loves Selena Gomez - 7 februari 2012 20:30

Nu går det att köpa "Monte Carlo" på Cdon.com!

Man har väntat, och idag 8 februari släpptes den i Sverige!


Själv tycker jag det är en jättebra film eftersom jag sett den.

klicka på bilden för att köpa den! =)

     

Den bästa filmen jag sett med Selena!! =)

Av We Loves Selena Gomez - 7 februari 2012 20:09


Maria Canals Barrera, som spelade Selenas mamma i "Magi på Waverly Place" talar enbart till

HollywoodLife.com vad som skulle vara en perfekt present till Selena!

Så tycker Maria Canals Barrera att Justin Bieber borde ge hennes on-screen dotter Selena Gomez blommor och

godis för Alla hjärtans dag? Inte precis.



Så vad skulle vara den bästa present Justin kunde ge Selena för V-day?


"Jag tror att vad varje tjej vill ha vid 19 - vi vill inte ha en pojke som spelar spel och inte är äkta," säger hon

till HollywoodLife.com uteslutande på Cinema Society och Grey Gooce screening av On Thin Ice i New York City den

6 februari. 


"Uppriktighet, tillit och respekt - det kan vara en stor beställning för att någon som är 17 - är vad jag skulle vilja

ha för henne, ömsesidig respekt. Boy det måste vara svårt i den här branschen, men det är vad jag skulle vilja,"

Tilläger Maria.


Selena och Justin är ett så stort par, tror vi att det båda redan respekterar varandra så mycket!


-selenaforever

 
Av We Loves Selena Gomez - 7 februari 2012 20:07

             


-facebook

Av We Loves Selena Gomez - 7 februari 2012 20:00

                     

                     



-thegomez         

Av We Loves Selena Gomez - 7 februari 2012 19:28

Radio Disney: Det här är första gången du uppträder i Brasilien?


Selena Gomez: Ja!


Radio Disney: Hur kändes det?


Selena Gomez: Det känns bra. Både på Twitter och Facebook har jag alltid fått många frågor om

att komma till Brasilien, då är det äntligen skönt att få vara här med sina fans. Det har varit en häftig

upplevelse.


Radio Disney: Förra året var du i Brasilien, hur var det?


Selena Gomez: Det var bra, coolt, fansen var mycket trevliga, vi gick för att besöka några

sevärdheter och stränder.


Radio Disney: Du är en förebild för andra. Hur hanterar du detta ansvar?


Selena Gomez: Jag ... jag lever en dag efter den andra, jag är en människa, jag är inte perfekt, jag gör 

misstag, men jag upptäcker vem jag är, jag gillar vad jag gör, och jag älskar mina fans, och det är viktigt ...


Radio Disney: Och vad har du för planer i år?


Selena Gomez: Jag teminar efter denna turné i Sydamerika och jag kommer att ge tid till musiken

och jag kommer att göra två filmer, och jag är mycket glad över det.


Radio Disney: Om du var tvungen att välja en annan karriär som inte var en skådespelerska eller

sångerska, vad skulle det vara?


Selena Gomez: Förmodligen mode... jag älskar mode, jag älskar att skapa mina kläder och klädmärket som

jag startade i juli, är mycket speciell. Så det skulle nog vara vad jag skulle göra.


Radio Disney: Vill du lämna ett meddelande till lyssnarna i Radio Disney!?


Selena Gomez: Tack för att ni är så tåliga och har väntat på mig. Jag är mycket glad över att vara

här och jag hoppas att alla njuter av showen.



-selenagoomezz  


Av We Loves Selena Gomez - 7 februari 2012 19:17

Webbplatsen Famecount har skapat en lista på mest "gilla" på Facebook, följare på Twitter och mest

sedda YouTube-videor bland de mest populära sångerskorna! Kolla plats 8, där ser ni Selena!! =)







  

1. Lady Gaga

2. Rihanna

3. Justin Bieber

4. Shakira

5. Eminem

6. Katy Perry

7. Taylor Swift

8. Selena Gomez

9. Michael Jackson

10. Britney Spears


Det är bara en del av listan. Den är väldigt mycket längre!


-selenaforever






Av We Loves Selena Gomez - 7 februari 2012 19:02

 

En "gilla" sida på Facebook skrev att rykterna om att Hana har avlidat är INTE sant. 

Det är inte helt 100% säkert på vilket som är sant, men vi får verkligen hoppas att hon fortfarande är vid liv!

Och denna sida verkar ganska pålitlig så det är bara och hoppas att det bara var ett rykte!



"Hej, alla, Vi vill att ni ska veta att alla rykten som spreds om Hana är INTE sanna. Hana har inte avlidit.

Tack för erat stödj och omsorg."




"Tack alla för era underbara ord till Hana! Snälla fortsätt att hjälpa oss stoppa dessa rykten från

att spridas över internet"



Glad! Nu får vi hoppas att det bara är ett rykte <3


-selenagoomezz

  

Translate the blog

Who Selena?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (19 år)

Föräldrar: Ricardo Gomez & Mandy Teefy

Pojkvän: Justin Bieber 

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

           

Fråga mig

53 besvarade frågor

Sedan 9 februari 2012

free counters

Omröstning

Vilken artist är bäst?
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Demi Lovato
 Justin Bieber

Sök i bloggen

Kategorier

Projekt

Ramona & Beezus

Typ: Film

Roll: Beatrice Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

 

Monte Carlo

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

 

Projekt prinsessa

Typ: Film

Roll: Carter Mason 

Släpptes: 26 juni 2009

 

Wizard Of Waverly Place

Typ: Serie

Roll: Alex Russo

År: 2007-2011

 

Another Cinderella Story

Typ: Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 12 oktober 2008

   

Kiss & Tell

Typ: CD

Singlar: Falling Down och Kiss & Tell

Släpptes: 29 september 2009

 

A Year Wihtout Rain

Typ: CD

Singlar: Round & Round och A Year Without Rain

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

Typ: CD

Singlar: Who Says, Love you like a love song, Bang Bang Bang och Hit The Lights

Släpptes: 28 juni 2011 

 

Dream Out Loud

 

Typ: Klädlinje

Säljs på: kmart.com 

 

Kiss & Tell

kiss & tell

I won't apologize

falling down

I promise you

crush

naturally

the way I loved you

more

as a blonde

I don't miss you at all

stop & erase

tell me something i don't know

naturally - remix 

 

A Year Without Rain

 round & round

a year without rain

naturally

rock god

off the chain

summer's not hot

intution - ft. eric bellinger

spotlight

ghost of you

sick of you

live likes there tomorrow

 

When The Sun Goes Down

love you like a love song

bang bang bang

who says

we own the night

hit the lights

whiplash

when the sun goes down

my dilemma

spansk version av who says 

Länkbyten

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Skriv gärna i gästboken :)

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards