We Loves Selena Gomez

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av We Loves Selena Gomez - 6 februari 2012 18:33

Blir du någonsin exalterad av att träffa kändisar?

- Ja, absolut! Nyligen träffade jag Shia LaBeaouf! Jag var på väg för att möta några fans efter ett gig och

upptäckte att han satt i korridoren och jag blev så nervös att jag nästan sprang förbi honom. Men han var jätte

trevlig och sprang till min förvåning ikapp mig! Kanske för att han har hört talats om att jag är ett stort fan!


Fick det dig att första dina fans lite bättre?

- Absolut, men å andra sidan vill jag påstå att jag för det mesta förstår hur mina fans känner, jag har ju själv

en massa idoler!


Blir din pojkvän Justin någonsin svartsjuk när du tittar på snygga killar?

- Nej, faktiskt inte!


Brukar du ha dina dyra märkeskläder till vardags?

- Nej, absolut inte! Jag skulle inte kunna ha det på mig varje dag! Jag gillar Chanel och bär inga ett

Bulgari-halsband, men inte till vardags. Jag är ganska avslappnad och bryr mig inte om vilket jag har på mig,

ärligt talat så håller jag kanppt koll på vad för slags klädmärken jag har på mig!


Hur modeintresserad är du?

- Jag älskar kläder och shoppar ofta. Det måste inte vara dyra kläder, bara jag gillar dem och det är lite

annorlunda. Jag är väldigt förtjust i skor. Höga klackar, låga klackar, träningsskor. Allt! Jag äger nog över 50 par

skor. Jag delar skor med min mamma. Vi har samma storlek.


Vilken är din favoritmat?

- Jag har inte någon direkt favoriträtt, jag äter faktiskt mest vad som erbjuds på hotellen där jag bor. En sak som

jag älskar är dock Nutella!


Har du några kostråd att ge tjejer?

- Nej. Jag äter precis vad jag vill. Det gäller helt enkelt att hitta en balans. Om jag vill äta tårtor eller kakor, så gör

jag det. Och så tar jag till exempel en kycklingsallad till lunch istället och så tränar jag emellan nåt. Jag tänker

aldrig banta eller sluta äta vissa saker!


Följer du nån speciell träningsrutin?

- Nej, men jag dansar och när jag turnerar får jag motion när jag dansar, sjunger och svettas på scenen varje

kväll.


Har du några tips på hur man fångar en killes intresse? Är det okej att ta första steget?

- Jag hade aldrig någon pojkvän under skolåren. Det var en tuff tid och om jag var förälskad i någon berättade

jag aldrig det, istället undvek jag killen.


Varför?

- Jag hade dåligt självförtroende. Det är inte för än du har självförtroende som du vågar ta kontakt med någon

du gillar. Om man känner sig trygg med sig själv, så vågar man och då ska man självklart följa sitt hjärta!


Hur var du i skolan?

- Jag gick i skolan fram till åttonde klass och var aldrig den populära typen. Jag satt alltid längst bak i

klassrummet och hade två bästa kompisar. Min kusin var kapten i cheerleadinglaget och eftersom hon var väldigt

populär så var det ingen som vågade mobbade eller reta mig. Man kan faktiskt säga att hon var som en slags

skyddsängel för mig! Mitt råd är dock att försöka vara den man är, trots att det är svårt att inte ge vika för

grupptryck och trender. I slutändan är det mycket coolare att vara den man är och vara stolt över det. Detta

kanske inte dirket är ett råd, men jag vill verkligen uppmana alla ute att våga vara sig själva.


Kan du avslöja något om dig själv som vi inte vet, typ, har du en hemlig talang?

- Jag älskar att baka! Speciellt kakor och muffins! 


Vilket är ditt favoritrecept?

- Havregrynskakor med vit choklad med havssalt! Det är en bra kombiniation, den söta vita chokladen och

samtidigt så får man sältan av havssaltet.


Finns det någon chans att du skulle spela in en duett med Justin?

- Kanske, om ett naturligt tillfälle gavs och jag kände mig bekväm med det. Jag skulle aldrig själv ta initiativ till

det och pressa fram något.


Du har en fantastisk hy! Har du några skönhetstips och vilka är dina favoritskönhetsprodukter? 

- Tack! Jag använder förstås mycket smink när jag jobbar. Men när jag inte för det sminker jag mig inte alls

förutom när jag ska ut på middag till exempel. Jag tycker inte om att vara sminkad hela tiden. Jag tvättar mitt

ansikte varje morgon och kväll och håller det återfuktat. Jag använder Oil Of Olay och det är ju först och främst en

produkt för äldre kvinnor, men jag tänker att om jag använder den nu, så bygger jag säkert en bra grund

för framtiden.


Vad tänker du när du blir fotograferad utan smink?

- Jag bryr mig inte om dem och tänker inte på dem som en del av mitt liv, jag bryr mig helt enkelt inte om hur

jag ser ut!



Skriv källa om ni tar tack!


-selenaforever

Av We Loves Selena Gomez - 6 februari 2012 18:21

Demi Lovato är med i mars nummret för tidningen "Bliss". I tidningen nämns Selena:

Miley Cyrus har utmanat dig att lägga till ord vid intervjuer, kan du bekräfta att du inte kommer

göra det idag?

Demi: "Nej, jag kommer inte göra det" [skrattar]


Du och Miley har en mer brinnande relation än vad du har med Selena, argumenterar ni som

systrar? 

Demi: "Ja, absolut, hon är som en syster för mig och hon är definitivt min bästa vän."

Du sa att Selena var den enda vän som verkligen var där för dig i rehab, har det stärkt eran

vänskap?

Demi: "Definitivt, men andra var där för mig också, Miley Cyrus, Kim Kardashian, men jag känner mig definitivt 

starkare."



-selenaforever  

Av We Loves Selena Gomez - 6 februari 2012 18:04


Sidan IMDb har idag gjort en lista över de hetaste kvinnor bland kändisar,

och naturligtvis var Selena Gomez med. På plats två kom Selena efter Emma Stone.


1. Emma Stone

2. Selena Gomez 

3. Olivia Holt

4. Teresa Palmer

5. Kay Panabaker

6. Sasha Pieterse 

7. Ciara Bravo 

8. Willow Shields

9. Chloe Broar

10. Chloë Grace Moretz


-selenaforever

Av We Loves Selena Gomez - 6 februari 2012 15:05

                                               

              "Thank you Brazil for two great shows. The crowds on this tour have

                              been so intense, it feels so good being on..."

         


Av We Loves Selena Gomez - 6 februari 2012 14:04



-thegomez  

Av We Loves Selena Gomez - 6 februari 2012 13:44

Selena Gomez nya film, "Spring Breakers" har redan fått en hel del publicitet, även om det inte är lockigt. Att

veta historien, kan vi säga att det kommer att bli hård "piller att svälja," för att se vad som kommer kräva roll

Disney stjärnor filmen. Selena på skärmen kommer att ansluta Vanessa Hudgens och Ashley Benson och

fjärde skådespelerskan (fortfarande ville ha). Är detta en mer vuxen roll, läper Selena risken för seperation från

hennes yngre fans?

Denna nya roll kommer att ta bort från månen, magi som har välsignats i tv-serien "Magi på Waverly Place",

en rörelse i stället för kriminalitet och droger. Disney-stjärnan går med vänner för att råna en resturang för att

betala för jullovet. Så småningom hamnar i fängelse. När en knarklangare drar dem därifrån, måste betala tillbaka

honom och vad han vill göra, är det inte snyggt. Knarklangare, spelad av James Franco, talar om för dem som

dödade dina konkurrenter.

Detta är en möjlighet för Selena och Vanessa Hudgens, som är skyldig berömmelse High School Musical, men

Ashley Benson, vars serier Pretty Little Liars rankades första namnet i listan över kändisar. Hem på lådan

föreslog att någon från showen Hannah Montana kan spela en fjärde person i brottet filmen. Oavsett om de

pratade om Miley Cyrus ?

Vad tror ni? Kommer Selena tappa yngre fans då?


-selenaforever

Translate the blog

Who Selena?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (19 år)

Föräldrar: Ricardo Gomez & Mandy Teefy

Pojkvän: Justin Bieber 

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

           

Fråga mig

53 besvarade frågor

Sedan 9 februari 2012

free counters

Omröstning

Vilken artist är bäst?
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Demi Lovato
 Justin Bieber

Sök i bloggen

Kategorier

Projekt

Ramona & Beezus

Typ: Film

Roll: Beatrice Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

 

Monte Carlo

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

 

Projekt prinsessa

Typ: Film

Roll: Carter Mason 

Släpptes: 26 juni 2009

 

Wizard Of Waverly Place

Typ: Serie

Roll: Alex Russo

År: 2007-2011

 

Another Cinderella Story

Typ: Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 12 oktober 2008

   

Kiss & Tell

Typ: CD

Singlar: Falling Down och Kiss & Tell

Släpptes: 29 september 2009

 

A Year Wihtout Rain

Typ: CD

Singlar: Round & Round och A Year Without Rain

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

Typ: CD

Singlar: Who Says, Love you like a love song, Bang Bang Bang och Hit The Lights

Släpptes: 28 juni 2011 

 

Dream Out Loud

 

Typ: Klädlinje

Säljs på: kmart.com 

 

Kiss & Tell

kiss & tell

I won't apologize

falling down

I promise you

crush

naturally

the way I loved you

more

as a blonde

I don't miss you at all

stop & erase

tell me something i don't know

naturally - remix 

 

A Year Without Rain

 round & round

a year without rain

naturally

rock god

off the chain

summer's not hot

intution - ft. eric bellinger

spotlight

ghost of you

sick of you

live likes there tomorrow

 

When The Sun Goes Down

love you like a love song

bang bang bang

who says

we own the night

hit the lights

whiplash

when the sun goes down

my dilemma

spansk version av who says 

Länkbyten

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Skriv gärna i gästboken :)

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards