We Loves Selena Gomez

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av We Loves Selena Gomez - 5 januari 2012 23:26

 

-sellyg92

Av We Loves Selena Gomez - 5 januari 2012 23:13

Mostbeautifullist.com har gjort en lista med de "Vackraste kvinnor 2012".

Selena är placerad på nummer 1, stort grattis!

Här har ni topp 25:


1. Selena Gomez

2. Megan Fox

3. Lindsay Lohan

4. Kate Moss

5. Nathalie Portman

6. Brooklyn Decker

7. Olivia Wilde

8. Eva Mendes

9. Jessica Saine

10. Kelly Brook

11. N. Scherzinger

12. Irina Shayk

13. Jessica Alba

14. Adriana Lima

15. Mila Kunis

16. Ashley Greene

17. H. Panettiere

18. Frankie Sanford

19. RH Witheley

20. Britney Spears 

21. Shakira

22. C. Underwood

23. Alex Vega

24. K. Kardashian

25. C. Huffine




-sellyg92  

Av We Loves Selena Gomez - 5 januari 2012 23:04



Året 2012 har börjat, och nu har Gigmaster.com gjort en rankning på de "Bästa bröllops låtar 2012"

Selena Gomez & The Scene rankades på 3:dje plats med singeln Love You Like A Love Song, Grattis! 

Här är topp 5:


1. Marry you - Bruno Mars

2. Just a kiss - Lady Antebellum

3. Love You Like A Love Song - Selena Gomez & The Scene

4. Countdown - Beyoncé

5. We found love - Rihanna 


-sellyg92

Av We Loves Selena Gomez - 5 januari 2012 23:01

   

                                                                                                                                -selenagoomezz

Av We Loves Selena Gomez - 5 januari 2012 22:38


Selena skrev ett innerligt brev till hennes bästis Demi Lovato  som lästes högt på Demi's "Seventeen" 

tidskriftsomlag den i Hollywood 4 januari. 


Selena och Demi Lovato har varit bästa vänner sedan de var sju år gamla och en audition "Barney & Friends" i Texas.

Nu, nästan en decennium senare, har flickorna gått igenom sin upp-och nedgångar, men förblir nära. I själva verket skrev Selena även en avslöjande anteckning tillägnad hennes vän, som lästes upp för alla på Demi's lunch fest för hennes februari Seventeen magazine cover.


"Demi, först vill jag säga att jag är ledsen att jag inte kan vara där med er idag, men jag vill bara säga hur stolt jag är över dig. Att ha kännt dig sedan vi var sju och ha sett dig bli den du är, är verkligen häpnadsväckande.


Jag var där när du sjöng för 10 personer som visste alla orden till dina låtar. Du har något som du vet har varit svårt för mig att ha ibland. Du har mod - mod att vilja ändras till att vara bättre för dig själv.


Mängden respekt som jag har för dig är obeskrivlig. Du har gått igenom en av de svåraste kapitlen i ditt liv och jag prisar dig för att vilja dela den resan och gå bort från allt som en bättre människa. Tack för att du litar på mig och vill ha mig under den svåra tiden. Jag hoppas att du vet hur mycket jag älskar dig och hur stolt jag är över den förebilden du har blivit."


Förra året var Demi insläppt på rehab för känslomässiga och fysiska problem och har sagts Selena var en av de ända personen som stod vi hennes sida, för att stödja henne. Är du förvånad över att Selena erkännde att Demi var modigare än hon? Tror du de kommer vara vänner för alltid när de har gått igenom detta? 

                                                

                                                            -selenagoomezz


Av We Loves Selena Gomez - 5 januari 2012 22:19



Även om hon vill fortsätta med sin musikkarriär och slutligen agera i A-list filmer med legendariska regissörer och skådespelare, Har Selena GOmez inte skrivts av TV helt. I själva verket erkännde den 19-årige förre detta Disney stjärnan att hon ser sig själv på bästa sändningstid i sin framtid.


"Arbeta på Wizards fick mig att inse vilken inverkan det kan ha att bygga mig som en artist", Selena berättade för Toronto.com. "Jag skulle älska att vara en annan del av en serie, någon samtida och kansig och rolig och kanske lite romantisk. Som vänner". 

Som sagt, hennes framtid ser mogna - och väl bevandrande. Selena är redo att erövra  mer än ett medium. 

"Jag skulle vilja växa med min musik", förklarar hon. "De är verkligen en passion för mig. Jag vill ha kul med det och göra mina fans nöjda om vad jag sjunger. Jag älskar det och vill att det ska vara en del av mitt liv                                                                               föralltid."

"Visst, jag vill göra långfilm, helt dramatiska ettor och jag vet att du måste vara försiktig med hur du gör det".


                                                                               -selenagoomezz

Av We Loves Selena Gomez - 5 januari 2012 22:08



Selena Gomez  tillsammans med sitt band "The Scene" är inställda på att uppträda på sitt 2:a 

årliga välgörenhets konsert på fredagen den 20 januari på Hpouse of Blues i West Hollywood, Kalifornien!

Förutom Gomez, kommer det att överraskas med musikaliska gästerna och det kommer att bli en fantastisk

kväll. För andra året i rad kommer pengarna från konserten att gyna UNICEF.



                                                                       -selenagoomezz


   

Av We Loves Selena Gomez - 5 januari 2012 21:43

Selena åker ut på sin latinamerikanska turné i 19 dagar, och vi alla undrar om Justin kommer att följa med.


Justin och Selena är tillbaka efter en virvelvind under nyårs helgen, men det tar inte mycket tid för än Selena lämnar för

hennes "We Own The Night"-turné i över 2 veckor. Tror du att Justin kommer att följa med henne när hon åker till

                                                                 San

                                              -Juan, Puerto Rico 22 Januari?


Selena har nio konsertdatum uppradade i länder som Peru, Mexico, Brasilien, Argentina och Panama! 

                  Kommer du ihåg när Selena följde med Justin under hans sydameriska turné?

Vi satsar på att Justin kommer ta sig tid och följa med sin kärlek utomlands! De kan till och med åka på en

                  romantisk resa efter, kommer ni ihåg när de hade en paparazzi fylld resa till St Lucia?

                                                             

                                       Hoppas att de får mer tid för att gosa tillsammans!

                                             

                                                           

                                                                       -thegomez

Translate the blog

Who Selena?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (19 år)

Föräldrar: Ricardo Gomez & Mandy Teefy

Pojkvän: Justin Bieber 

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

           

Fråga mig

53 besvarade frågor

Sedan 9 februari 2012

free counters

Omröstning

Vilken artist är bäst?
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Demi Lovato
 Justin Bieber

Sök i bloggen

Kategorier

Projekt

Ramona & Beezus

Typ: Film

Roll: Beatrice Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

 

Monte Carlo

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

 

Projekt prinsessa

Typ: Film

Roll: Carter Mason 

Släpptes: 26 juni 2009

 

Wizard Of Waverly Place

Typ: Serie

Roll: Alex Russo

År: 2007-2011

 

Another Cinderella Story

Typ: Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 12 oktober 2008

   

Kiss & Tell

Typ: CD

Singlar: Falling Down och Kiss & Tell

Släpptes: 29 september 2009

 

A Year Wihtout Rain

Typ: CD

Singlar: Round & Round och A Year Without Rain

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

Typ: CD

Singlar: Who Says, Love you like a love song, Bang Bang Bang och Hit The Lights

Släpptes: 28 juni 2011 

 

Dream Out Loud

 

Typ: Klädlinje

Säljs på: kmart.com 

 

Kiss & Tell

kiss & tell

I won't apologize

falling down

I promise you

crush

naturally

the way I loved you

more

as a blonde

I don't miss you at all

stop & erase

tell me something i don't know

naturally - remix 

 

A Year Without Rain

 round & round

a year without rain

naturally

rock god

off the chain

summer's not hot

intution - ft. eric bellinger

spotlight

ghost of you

sick of you

live likes there tomorrow

 

When The Sun Goes Down

love you like a love song

bang bang bang

who says

we own the night

hit the lights

whiplash

when the sun goes down

my dilemma

spansk version av who says 

Länkbyten

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Skriv gärna i gästboken :)

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards