We Loves Selena Gomez

Alla inlägg under oktober 2011

Av We Loves Selena Gomez - 10 oktober 2011 19:32

Selena har precis återvänt till Nordamerika, och bor i Los Angeles.

Selena har lagt till en ny tweet:

"Packing on the Canadian tour, "We own the night".... What should I pack, how cold will it be?"  Turnén i Kanada börjar den 13 oktober :)

 

  

selgomez.pl

Av We Loves Selena Gomez - 10 oktober 2011 19:05

Selena förberder fortsätta på "We own the night tour" i kanada. Men för de senaste dagarna, är Selena tillsammans med pojkvännen Justin Bieber för hans världsturné.

Selena och Justin stoppas vid ett lyxhotell, som idag är de dyraste hoteller i Sydamerika! 17.000 dollar. 



Rummet är vackert, de har tre sovrum och tre badrum, en lounge, konferensrum och kök. Dessutom en uppvärmd pool och spa :)

                      

Av We Loves Selena Gomez - 9 oktober 2011 21:25

@alfredoflores

  Basically teaching @selenagomez my creeping ways.   





Av We Loves Selena Gomez - 9 oktober 2011 21:15

På den officiella sajten för "MTV Music Awards", finns det en 2 minuters video som talar i första hand årets ledare - Selena Gomez. Om ni vill videon, så klicka på bilden :) (sidan på polska, videon är på engelska bara så ni vet)

 
  

selgomez.pl

Av We Loves Selena Gomez - 9 oktober 2011 19:36

Har Beckman nånsin bjudit dig på middag?

- Nej, men de bjöd mig på lunch med Selena. Räknas det?


Ja, hur är det med Selena?

- Riktigt bra. Vi är båda väldigt upptagna, men om en månad har vi lite tid ihop.

Det är verkligen coolt att vi kan göra normala som att gå på stranden, eller middag.


Varför är du så förälskad i Selena?

- Vem som helst kan se att Selena är snygg! Selena får mig att skratta, och Selena skrattar åt mina skämt. Hon har ett riktigt starkt band med sin familj, precis som jag.

Både växte upp med sin mamma, och det är det som gör familjen så viktiga i våra liv.                       


Vad gör du nära du inte är med Selena?

- Just nu är vi så upptagna, att det flesta åren har vi tillbringat i hotellrum.

Vi är det enda paret som vill spendera tid tillsammans.


När ska du gifta dig?

- Jag kan inte säga när, men jag vill inte gifta mig när jag är gammal.

I den här branschen skjuter människor upp äktenskap och gifter sig, eftersom

det vill göra saker som de tycker är viktiga.


Nyligen sa du att du ville ha barn i 25-årsåldern. Vad tycks om Selena?

- Jag vill verkligen vara en ung pappa. Även om jag vill ha de första barnet vid 25,

Jag har fortfarande gott om tid att koncentrera mig på karriären. Selena älskar barn och har bra hand om dom.


Vill du gifta dig innan du skaffar nåt barn?

- Ja. Jag vet att vi lever i en modern värld, men i det avseendet är jag traditionalist. Först vill jag gifta mig, och sedan ha barn.


Du och Selena är rivaler på MTV Europe Music Awards i kategorin "största fans," Hur tävlar ni?

- Vi gillar att tävla, men inte med varandra. Vi båda vill stödja varandra utvecklingen av våra karriärer. Om Selena vinner så ska jag vara mycket stolt, och jag vet att hon känner samma sak om jag vann.

   

Translate the blog

Who Selena?

Namn: Selena Marie Gomez

Född: 22 juli 1992 (19 år)

Föräldrar: Ricardo Gomez & Mandy Teefy

Pojkvän: Justin Bieber 

Upptäcktes: I en talangshow när hon var 10 år gammal

           

Fråga mig

53 besvarade frågor

Sedan 9 februari 2012

free counters

Omröstning

Vilken artist är bäst?
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Demi Lovato
 Justin Bieber

Sök i bloggen

Kategorier

Projekt

Ramona & Beezus

Typ: Film

Roll: Beatrice Quimby

Släpptes: 23 juli 2010

 

Monte Carlo

Typ: Film

Roll: Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

 

Projekt prinsessa

Typ: Film

Roll: Carter Mason 

Släpptes: 26 juni 2009

 

Wizard Of Waverly Place

Typ: Serie

Roll: Alex Russo

År: 2007-2011

 

Another Cinderella Story

Typ: Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 12 oktober 2008

   

Kiss & Tell

Typ: CD

Singlar: Falling Down och Kiss & Tell

Släpptes: 29 september 2009

 

A Year Wihtout Rain

Typ: CD

Singlar: Round & Round och A Year Without Rain

Släpptes: 17 september 2010

 

When The Sun Goes Down

Typ: CD

Singlar: Who Says, Love you like a love song, Bang Bang Bang och Hit The Lights

Släpptes: 28 juni 2011 

 

Dream Out Loud

 

Typ: Klädlinje

Säljs på: kmart.com 

 

Kiss & Tell

kiss & tell

I won't apologize

falling down

I promise you

crush

naturally

the way I loved you

more

as a blonde

I don't miss you at all

stop & erase

tell me something i don't know

naturally - remix 

 

A Year Without Rain

 round & round

a year without rain

naturally

rock god

off the chain

summer's not hot

intution - ft. eric bellinger

spotlight

ghost of you

sick of you

live likes there tomorrow

 

When The Sun Goes Down

love you like a love song

bang bang bang

who says

we own the night

hit the lights

whiplash

when the sun goes down

my dilemma

spansk version av who says 

Länkbyten

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Skriv gärna i gästboken :)

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards